יום שלישי, 19 במאי 2015

עורך דין תביעות לביטוח לאומי


אנשים רבים מוצאים את עצמם חסרי אונים מול המערכת העצומה של הביטוח הלאומי בבואם לנסות ולקבל את המגיע להם על פי חוק. נסיונות להתנהל מול הביטוח הלאומי ללא ליווי צמוד של עורך דין תביעות לביטוח לאומי, המתמחה בתחום ומבין בו לעומק, נידונים, ברוב הפעמים, לכישלון מראש. חוסר הבנה של דרכי התנהלות המערכת עשוי לעלות לכם כסף רב וחוסר מיצוי של הזכויות המגיעות לכם. עורכי הדין המומחים לענייני הביטוח הלאומי של משרד עורכי הדין גולן ושות', המשרד המוביל בארץ בתחום תביעות הביטוח הלאומי, מסבירים על חשיבות העזרה המקצועית בעת הגשת תביעות לביטוח הלאומי. 


ביטוח לאומי, ביטוח סוציאלי


בכל חודש אנו מחויבים לשלם לביטוח הלאומי סכומי הנקבעים על פי חוק, אך רבים אינם מודעים לעובדה שמדובר, למעשה, בחברת ביטוח לאומית, כפי שמשתמע משמה. הביטוח הלאומי אמור להעניק לכל אזרח במדינה ביטוח סוציאלי בסיסי, כדי שבמקרה הצורך הוא יוכל לקבל סכומי כסף שיוכלו לעזור לו להתקיים. משום מה, מתנהל המוסד לביטוח לאומי כגוף פרטי האמור להרוויח ממבוטחיו, ומנצל, לעיתים, את העובדה כי המבוטחים, כלומר אנחנו, איננו מודעים לזכויותנו, ואינו מעניק לנו את כל הקצבאות המגיעות לנו.

מתי צריך עורך דין תביעות לביטוח לאומי


כאמור, לא מומלץ לנסות ולהתנהל בכוחות עצמכם מול המוסד לביטוח לאומי במקרים בהם אתם אמורים לתבוע ממנו סכומי כסף. בין אם מדובר בתאונות עבודה, נכות כללית כתוצאה מתאונה או מחלה או בעיות רפואיות אחרות, תאונות אישיות שאינן תאונות עבודה, שמירת הריון, סיעוד ועוד. התנהלות שוטפת מול הביטוח הלאומי אינה מצריכה סיוע של מומחה, ובמקרים של קבלת קצבאות "רגילות" כמו קצבת זקנה, דמי לידה וכו', אין צורך לשכור את שירותיו של עורך דין קצועי בתחום. לעומת זאת, בכל מקרה של התנהלות החורגת מהרגיל מול המוסד לביטוח לאומי, ובכל מקרה המצריך התייצבות בפני ועדות רפואיות שונות, כדאי ומומלץ להיעזר בעורך דין מומחה לתביעות הביטוח הלאומי כדי למצות את הזכויות המגיעות לכם על פי חוק.

ליווי מקצועי כבר משלב הגשת התביעה


אם אתם צריכים להגיש תביעה למוסד לביטוח לאומי, מומלץ לגשת להתייעצות עם עורך דין תביעות לביטוח לאומי עוד לפני הגשת התביעה עצמה. חשוב לדעת מהם הזכויות המגיעות לכם, כיצד להציג את העובדות בפני הביטוח הלאומי ואיך בדיוק להתנהל מול המוסד. כדאי לדעת שגם אם הגשתם תביעה בכוחות עצמכם והיא נדחתה, עדיין לא מאוחר, ועורך דין מומחה לתביעות הביטוח הלאומי יכול עדיין "להציל" את התביעה ולאפשר לכם לקבל את כל המגיע לכם על פי החוק.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה