יום שני, 25 במאי 2015

לעמוד איתן מול משרד הבטחון


חשיבותה של מערכת הבטחון הישראלית ברורה וידועה, ורוב אזרחי המדינה תורמים בה את חלקם, בצבא, בשב"ס, ובמשטרה. לצערנו, לא בכל המקרים השירות הבטחוני מסתיים בצורה טובה, ולעיתים ישנם מקרי פציעה שונים, בגוף ונפש, המחייבים הגשת תביעה נגד משרד הבטחון וחברת הביטוח כדי לקבל את הפיצויים המגיעים למי ששירת את המדינה ונפגע בשירותה. אם לא די על שנפגעת, הרי שעכשיו מצפה לך קרב נוסף על קבלת הפיצוי המגיע לך.


הגשת תביעה


משרד הבטחון אינו מתעמר בחיילים סתם כך, אך עדיין יש להגיש תביעה, כאמור, ולהתייצב בפני ועדות רפואיות שונות כדי להוכיח את הפגיעה, את מידת חומרתה ואת הקשר הסיבתי בין השירות הבטחוני לפגיעה. התהליך אינו נעים במיוחד, אך מוטב שילווה אתכם עורך דין מיומן בתחום העבודה מול משרד הבטחון כדי לסייע לכם להגיע מוכנים בצורה הטובה ביותר לכל פגישה מול אנשי משרד הבטחון או הועדות הרפואיות, יסביר לכם את התהליך ואת מה שמצפה לכם, יסייע לכם להגיש ערעור על החלטה בלתי צודקת, ויגדיל את סיכוייכם לקבל את הפיצויים המגיעים לכם בזמן הקצר ביותר האפשרי.

הוועדה הרפואית


לאחר הגשת התביעה מגיע, כאמור, תורן של הוועדות הרפואיות. הוועדה הרפואית קובעת את "אחזוי הנכות" מהם סובל התובע. קביעת אחוזי הנכות הם קריטים לגובה הפיצויים שיתקבלו, אם בכלל. מתחת ל- 10% נכות לא ניתנים כלל פיצויים, ואילו עד 20% נכות ניתן מענק חד פעמי בלבד. לכן, חשוב להתייעץ עם מומחה בתחום התביעות מול משרד הבטחון ולהגיע מוכנים אל הוועדה.

דוד וגוליית


לצערנו, מיצוי הזכויות המגיעות לנו כחוק אינו פשוט כפי שהיה צריך להיות, ולא רק מול משרד הבטחון. ההתייצבות אל מול מערכות ענק דוגמת משרדי ממשלה, המוסד לביטוח לאומי, בנקים ועוד, היא תמיד מאבק של גמד מול ענק, דוד מול גוליית. קבלת סיוע מקצועי מעורך דין מומחה בתחום הרלבנטי מסייעת במאבק לא פשוט זה, ואם נמשיך בדימוי דוד וגוליית, עורך הדין המומחה הוא הרוגטקה, שבעזרתה מצליח דוד להרוג את הענק המאיים ולזכות בקרב.






עו״ד משרד הביטחון | עו״ד לפשיטת רגל | עו״ד ביטוח לאומי | עו״ד תאונות עבודה | עו״ד דיני עבודה | עו״ד לצוואות וירושות

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה